reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
zuzana barinkova

zuzana barinkova

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x
reklama

uplne mimo

0036

zuzana barinkova

0036

Zdravím vás Džem Blond! Opäť sa po dlhom čase stretávame. Dnes mám pre vás veľmi nebezpečnú a nanajvýš rizikovú úlohu. Z našich najvyšších análov sme sa dozvedeli o protištátnej, protipreambulovskej, a protinárodno-hrdinovskej akcii, ktorú spáchali naši úhlavní nepriatelia štátu z druhej strany Danubu. Istý Lázslo Halázslo, podvratný to živeľ, vnikol do jednej z luxusných viliek nášho zákonodarca a najväčšieho ochráncu Matky aj skrutky Slováckej (o ktorom koluje tolko heroických historiek asi ako alkoholu v jeho krvi) a odcudzil z nej jeden z národných symbolov našej zvrchovanosti. Náš Slovenský trojkopečkový a trojkolorový dvojkríž.

  • 18. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 511x
  • 2
Podivuhodný prípad Róberta Veľkého - katastrofa

zuzana barinkova

Podivuhodný prípad Róberta Veľkého - katastrofa

alebo veselosmutná rozprávka o novodobom pinociovi...Hovorí sa, že lož má krátke nohy, ale čo ak je to len vec pohľadu?

  • 7. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 594x
Podivuhodný prípad Róberta Veľkého - peripetia

zuzana barinkova

Podivuhodný prípad Róberta Veľkého - peripetia

alebo veselosmutná rozprávka o novodobom pinociovi...Hovorí sa, že lož má krátke nohy, ale čo ak je to len vec pohľadu?

  • 20. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 833x
Podivuhodný prípad Róberta Veľkého - kríza

zuzana barinkova

Podivuhodný prípad Róberta Veľkého - kríza

alebo veselosmutná rozprávka o novodobom pinociovi...Hovorí sa, že lož má krátke nohy, ale čo ak je to len vec pohľadu?

  • 12. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 797x
Podivuhodný prípad Róberta Veľkého - expozícia

zuzana barinkova

Podivuhodný prípad Róberta Veľkého - expozícia

alebo smutnoveselá rozprávka o novodobom pinociovi...Hovorí sa, že lož má krátke nohy, ale čo ak je to len vec pohľadu?

  • 12. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 883x
reklama
Blogerova nočná mora

zuzana barinkova

Blogerova nočná mora

Chytá ma panika, berie ma des. V noci nemôžem spávať, budím sa celý spotený. Už sú to dva dni. Dva CELÉ dni, 48 hodín, 2880 minút, 172 800 sekúnd, čo som nič nové nenapísal!!! Kukám na štatistiku návštevnosti a nič. Ani jeden oddaný čitateľ nezablúdil ma moju stránku. Moja karma ide dolu. Už aj Zuzana B. ju má vyššie než JA a tá ani nevie správne skloňovať. Som zúfaly. Nikto o mne nevie. Dusím sa.

  • 30. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 222x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu