reklama

American food

Verte mi alebo nie, ale asi budem prva, kto sa z ameriky nevrati minimalne o desat kilo tazsi...Ja si skratka nemozem pomoct, ale mne tu skratka nechuti. Americania su asi jedini, kto dokaze na ranajky zozrat teple kukuricne tortilly s fazulkou, prelozit to na obed chicken nuggets s potato chips a nakoniec sa dorazit na veceru pekne do cierna ugrilovanym mletym maskom v nasladlej zemlicke z biele muky a ako dezert brownies...a tomuto narodu hovorime svetova velmoc?

Písmo: A- | A+

Je to skratka protidarwinovske, aby taketo spolocenstvo obzernikov dokazalo prezit tych niekolko sto rokov, ktore oni tak hrde nazyvaju historiou [To uz aj ten moj rodny smrdakov oslavil minuly rok 800 rocnicu, co sa neda povedat o celych tych ich United states of America] Podla mojho skromneho usudku pseudoliecitela a samozvaneho medicinmana by takato kombinacia priemerneho dospeleho! cloveka mala zabit....co potom este male decko. Prasknutie zaludka, chronicka zacpa, ulcerozna kolitida, rakovina pazeraka, cukrovka, ateroskleroza, zlcove kamene, srdcovy infarkt, to vsetko sa mi premieta v hlave, ked s usmevom servirujem tieto lahodky sedemrocnym deturencom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ked som bola este mala holka a sla som s mojou mamou po ulici a nahodou mama uvidela niekde nejake megatucne dieta, obratila sa na mna so smrtelne vaznou tvarou a varovala ma: " Keby si vyzerala takto, tak ta od rana do vecera bijem." Ja som sa len nemo pozrela na to obezne decko, vryla si jeho obraz do pamate a so strachom v ociach prikyvla.Od tych cias z hlbky mojej skazenej duse neznasam tucne deti [rovnako ako ona]. Vsetky tie ich vypukle huspeninove bruska, okruhle licka ako jablcka, druhe alebo ziadne briadky, spekacikove prstiky, obrastene kotniky. A pricuchli ste si k nim niekedy? Ony i tak podivne smrdia ako prepaleny olej alebo udena sunka....octla som sa v pekle!!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prvou nepochopitelnostou su prapodivne kombinacie. Sladke lievance s karcinogenou klobaskou. V margarine pecene zemiakove struhance s prazenicou prosim pekne ako ranajky. Chipsy namiesto zemiakov. Fazula s bravcovym ku vsetkemu a vo vsetkom. Posoleny melon. Sladky chleba. Crispy rice [nieco ako ked ryzove vlocky zmiesate s lepidlom na papier]. Hot dog na palicke v nasladlom kukuricnom chlebe....ti ludia su sialeni!!!

Druhou nepochopitelnostou su polotovary. Napriklad dneska...ako kazdy piatok sme mali velke zaverecne barbeque. Podavalo sa hamburgery, hot dogy, hamburger and hot dog bun, obloha, beans and pork a milovane fritos [pre zmenu kukuricne chipsy]. Vsetko pekne zabalene a dovezne firmou US food service - your partner beyond the plate. Ked tu sa pri nas zastavila jedna mamicka a hovori: " Hm...this food is sooo delicous. You did great job, guys." Moja sefka sa len veselo usmiala a odpoveda: " It' s 90 percent home cooked meal." Na com som sa usmiala aj ja a podala jej jeden home coooked burger na home cooked zemlicku a capla trosku tych home cooked fazuliek na papierovy tanierik.... ti ludia nie su cook, ale just defroster!!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Samozrejme dalo by sa namietat ako sa niekto, kto vacsinu zivota prezil na polystyrene, modifikovanej soji a hriesnej cokolade, opovazuje kritizovat tak vyspelu civilizaciu, ktora stala za vznikom takych legiend gastronomickeho neba ako su Mc Donalds alebo Coca cola. Mal by skor stat v kute, suchat nohami, potichucky zut to jeho posrane zdrave tofu a byt rad, ze je rad. Ale aj tak pri predstave teple jedlo tri krat denne sa aj mojmu zaludku obracia zaludok.

Jedinym zachranym kruhom v tomto oceane varenej kukurice, mletej hovadziny, konzervovej fazuly a vsadepritomnych moriakov, je salatovy bar. Stala som sa Kralovnou salad baru. Nielen ze dennodenne ako automat krajam cerstvy letuce, romaine a cucumber, ale vzapati si ich aj na obed sama zjem. Kazde rano predtym nez opustim tu moju noru, v ktorej zijem, sa paranoidne kontrolujem v zrkadle, ci mi uz nerastu uska a nepredlzuju predne zubky...a viete, co prave som dostala neznesitelnu chut na mrkvu, tak si len po nu odhopkam a hned som spat...;)

zuzana barinkova

zuzana barinkova

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu