reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
zuzana barinkova

zuzana barinkova

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x
reklama

sex, drogy a rock´n´roll

Vlkodlak

zuzana barinkova

Vlkodlak

Už je to tu zase. Studený pot na zátylku a triaška v rukách. Celé telo mám ako v ohni. Úkryt. Na nič iné nemyslím. Musím sa skryť pred nimi. Utiecť čo najdaľej. Zaliezť do nory pred ich krvilačnými očami a pomstou volajúcimi päsťami. Presne to musím spraviť. Ale ešte predtým sa rozlúčim. Ona jediná to pochopí. Nie je ako ostatní, ona ma neodvrhne, neodsúdi. Som len obeť. Krutý osud mi nadelil ranu, s ktorou sa hoc kto nevyrovná. Ja som však iný, výnimočný. Vyvolený. Áno, som ten!!!

  • 18. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 614x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu